۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۱۱۷۶۹

اعتصام به حبل المتین خداوندی،رمز اتحاد مسلمانان

دشمن اصلی همه ی مسلمانان،استکبار جهانی مخصوصاً آمریکا و اسرائیل است که با اقدامات مختلف سعی در خدشه دار کردن وحدت مسلمانان می نمایند غافل از اینکه مسلمانان به حبل المتین خداوند چنگ زده اند و متفرق نمی شوند
اعتصام به حبل المتین خداوندی،رمز اتحاد مسلمانان
به گزارش جهانبین، بهرامیان کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با هفت چشمه گفت: وحدت مسلمان از مسائل بسیار مهم و موکد در دین مبین اسلام است،به خاطر همین مسئله بود که امام علی(ع) سال ها سکوت کردند و اقدام به قیام ننمودند.

ارژنگ بهرامیان گفت: وحدت به معنای تفاهم در همه ی مسائل و زمینه ها نیست بلکه به این معناست که در عین اختلافات،اصول مشترک را مبنای یکپارچکی قرار داده و در راه رسیدن به هدف مشترک همدل و همراه باشیم.

بهرامیان به اقدامات تفرقه افکنانه دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن اصلی همه ی مسلمانان،استکبار جهانی مخصوصاً آمریکا و اسرائیل است که با اقدامات مختلف سعی در خدشه دار کردن وحدت مسلمانان می نمایند غافل از اینکه مسلمانان به حبل المتین خداوند چنگ زده اند و متفرق نمی شوند.

وی افزود: هفته ی وحدت نشان از هوشیاری امام (ره) در شناسایی خطر تفرقه دارد و این هفته بی شک به عنوان نماد وحدت مسلمانان تا همیشه باقی خواهد ماند.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۹:۴۴

27 Dec 2019